התקנת דודי שמש באשדוד

שירות התקנה של  דודי שמש במחירים ללא תחרות.

 

התקנת דודי שמש באשדוד

אשדוד היא אחת הערים בגוש דן וכל המסתובב בה יכול לראות שעל מרבית הבתים יש דודי שמש או קולטים. הסיבה לכך, בין היתר, היא שהחוק מחייב התקנת דודי שמש על בניינים של עד  8 קומות. ניתן למצוא דודי שמש בגדלים ונפחים שונים. החל מ 80 ליטר ועד לגדולים בנפח של  200 ליטר. הנפוצים ביותר הם אלו שנועדו למשפחה. 120 ליטר למשפחה בת 4 נפשות ו 150 ליטר למשפחת 5 נפשות. אלו הן המלצות וכמובן, שכל בית אב מחליט על פי צרכיו, טעמו, יכולותיו הכספיות וכדומה. לדודים עצמם יש אחריות יצרן.

התקנת דודי שמש באשדוד נעשית על ידי טכנאים מקצועיים ועל פי התקנים המקובלים. בכל מערכת יש קולט אותו חייבים להציב על הגג, ובנוסף אליו, דוד שאותו ניתן להתקין בצמוד לקולט או בתוך הבית. החיבור בין שני חלקי המערכת נעשה באמצעות צנרת מתאימה. ההתקנה נעשית על פי כללי הבטיחות ויש צורך באביזרים נוספים כמו: ברז ניתוק, ברז ערבול, שסתום ביטחון, צנרת נחושת ועוד. אל הקולטים מגיעים קרני השמש ותהליך החימום נעשה בתוך הצנרת שעוברת בהם.

דוד שמש מחובר גם לחשמל ויש בו אלמנטים אשר מתחממים מזרם החשמל. הם מחממים את המים בימים קרים כך, שלא ניתן להיתקע ללא מים חמים. יחד עם זאת, בגלל שבישראל יש ימי שמש רבים, אזי השימוש באנרגית השמש הידידותית חוסך כסף רב לכל משק בית, ובנוסף, תורם לשמירה על איכות הסביבה.  ניתן למצוא מבחר דודי שמש של יצרנים מובילים בישראל. יש הבדלים ביניהם אבל כולם איכותיים ומיוצרים על פי תקנים מחמירים. מומלץ לבצע התקנת דודי שמש באשדוד על ידי מתקינים מקצועיים המספקים שירות יעיל.